Sabtu, 4 Mei 2013

family outing!! first entry... ~_~

Assalammualaikum...

ini adelah blog pertame yg dituis olehku... baru belajar kononnya..haha..

ini bukan cerita yg na dicerite ye anak anak

dibawa nie cerite kononnye..







pada akhir bulan lepas , kami sekeluarga telah pergi meninggalkan bumi malaysia untuk seketika.. (seketika je bermaksud tak lame la! 5 hari je)


disebabkan ini adalah tulisan pertama saye, maka dgn ini saye hanye menayang gambar sahaja..hahaha..anda suke bergambar dan melihat gambar bukan...




TETAPI......

gambar dr hari pertame hingga lah balik..tak semuanye pada saye..saye cume titipkan beberapa gambar di BROMO ...angkat tangan sape penah pegi saneeee!!!!!  

baiklah tanpe membuang masaaaa....

 ini adalah ayah saye..kenapakan tidak mahu pandang kamera???


 
 ini kesayangan saye yg sgt pandai masak!!! tp beliau kalau cube resepi baru mesti masin...motifnye??? nak kawen katenye..HAHAH 



 ini pun kakak saye jugak!yg pertame... haaa yg atas td tu yg ketige ye..beliau bukan adik saye..bukan bukan...

 
 ini ibu kesayangan yg sedang kesejukan...hahaha..utk pengetahuan ada semua..di BROMO kadang kadang kesejukan nye smpai -5`c..haa kauuu tak sejukkk pulak kan..terase di korea walaupun di indonesia..HAHA..  (maafkan saye ibu..gambar ibu yg cun cun di hp angah) ohh yee..gambar "angah" waktu di sini xde kerana beliau menghilang sebentar..tak dapat dikesan di mane ye..


 
 ini pule adalah si pelajar baru penulis beloggg ini...




 haaa nahhh gambar angah ade gak punnn aduyy...haha,,jadi la ye..oke oke.. (angah sile jangan merajuk)


Ini sahaje utk kali ini sebab saye ash belum mengasah bakat utk menulis beloggggg dgn panjang nye..hahaha...

ok dadaaa .... (",) 


:)thanks sudi bace celoteh saya..jangan lupa bace entry lain juga(:

4 ulasan:

kinara kinatara berkata...

wah dah berbakat dah nie....huhu..komen pertama dari akak:)

azyra famy berkata...

hehehe...tengkiu laling sbb cntik kan belog nie.. :)

Kasih Ibu berkata...

nice blog!!!happy blogging ya...

azyra famy berkata...

Tengkiuuuu kasih ibuuuu... <3