Selasa, 7 Mei 2013

ole-ole selipar kecil!!!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalammualaikummmm...
  

kebanyakan orang yg suke mengadap laptop sampai bawak ke tido, mesti pakai kaca mata gitewww kan? jadi saye dgn baik hati MEMBESARKAN tulisan saye di malam hari nie..hahah..

Baiklah, kat sini sape suke barang kecik kecik? angkat bahu angkat bahu...beliau beliau yg suke kan barang kecik nie sepesen dengan perangai saye..hahaha..so, mase bercuti kt Surabaya mase tu..kami pergi melawat kedai ole ole..tau ole ole tak? alaaa yg slalu korang mntak kalau ade kawan kawan sedare mare etc...g jenjalan msti korang ckp "beli ole ole untuk aku tau"..hahahaha...mcm mcm bende yg kecik kecik boleh anda dapati..hehe..

Tapi betape malangnye diriku.....baru keluarkan hp... 
"permisi ya mbak, enggak bisa ambil fotonya" kate salesgirlsssssssss yg berade berade di situ..ok fineee...MALU..hahaha...jadi disebabkan tak boleh ambil gambar langsung, saye terus simpan henpon dan buat buat tak tahu..hahaha..


sampai Malaysia dah hari yg ke berapa ntah baru tahu betape menyesal tak amik gambar barang barang kecil tu.. hahahah...rindu pada barang barang tersebut.. *tetibe jee...

nie selipar kecil!!!!!! bendealah nie je la yg saye beli utk kenang kenangan..(tipuuu tipuuuu!!) hahaha...dan satu berite yg sgt sedih...gambar tersebut diambil sewaktu di rumah...haaaaa kaaaauuuu puas hati aku takde sape larang...

 
 suruh kucing posing kat situ pun tak kene larang..HAHA..siap takde tulis pun "di larang mencuba"..
hahahaha....ini lah selipar comel bole gantung gantung.....twinkkk twinkkk... >.<



 kucing pun teruje, ape lagi dakuuuuuu yg lihat...hahaha...walaupun kt Malaysia ade jugak keychain semacam ini...tp tak kan dapat kiri kanan kan?(sepasang lah maksud aku!) hahaha...

opsss!! bagi sesape yg rajin...sile zoom gambar  di atas dan kire berapa jari kucing saye..pemenang akan di beri gambar selipar nie forrrrrrr freeeeeeee (sebut ala ala iklan zalora gitewww)


 ini pun pengantin comel!!!!!!! hehehe...alangkah indahnya di hari lahir saye ade yg bg hadiah nie sebagai lampu tidurrrrr bilikkuuuuu.. mesti comel je...macam kakton!!! 
amboiiii...overrr mak jemah!hehehe... malang seribu kali malang..ini bukan kepunyaan saye...tp kakak saye..hahaha...
cop coppp...saye punye haruslah ade..yg kotak biru tuuuuu...untuk laling kuuuu...hahaha..walaupun satu je hak milik ku... "ini tidak adil tidak adil bagikuuuuuu...ini tidak adil tidak adil bagikuuuuu...."
fine...cukup cukup...



okeyhhh penatttt... T_____T

    
 saye nak kasut iniiiiii...pelissssss pelissssss....!!!! 

okbye!!!

:)thanks sudi bace celoteh saya..jangan lupa bace entry lain juga(:

1 ulasan:

siti ZAHARA berkata...

comelnya selipar ole2 tu..comel..comel..comel..heee
salam kenalan..:)
saya follow blog nur
jemputla ke blog saya nanti ye..
http://sekuntumbungazara.blogspot.com
time kcih..=)